Jump to content

Meow

Płeć Piękna
  • Content count

    232
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Meow last won the day on April 14

Meow had the most liked content!

1 Follower

About Meow

  • Rank
    Emerytka :c
  • Birthday 09/20/1993

Informacje

  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Poznań

Recent Profile Visitors

1,842 profile views
  1. Splyce potwierdziło, że oficjalnie postanowili wycofać się z rozgrywek CS:GO na czas nieokreślony. W wideo opublikowanym na Twitterze, CEO Splyce Marty "Lazerchicken" Strenczewilk przyznał, że zespół "nie był w doskonałej pozycji do podjęcia rywalizacji" i wyjaśnił, że decyzja ta pozwoli skupić się organizacji oraz zainwestować więcej czasu i środków w ich inne dywizje. https://twitter.com/Splyce/status/990347045574623233 Splyce było zaangażowane w rozgrywki CS:GO od końca 2015 roku. Północnoamerykańska drużyna znana jest głównie z występu podczas majora MLG Columbus, do których zakwalifikowała się w offline'owych kwalifikacjach, zastępując w nich drużynę TheMongolZ mającą problemy wizowe. Od tego czasu Splyce walczyło o utrzymanie się w rozgrywkach z konkurencyjnymi drużynami, a ich zespół obecnie jest gotowy do wylotu do Leicester, gdzie wezmą udział w rozgrywkach fazy spadkowej ESL Pro League po tym, gdy zajęli 11. miejsce w sezonie zasadniczym. "Decyzje te nie przychodzą łatwo, angażują dziesiątki osób oraz godziny i dni dyskusji." - powiedział dyrektor generalny Splyce. "To jest najlepsze rozwiązanie dla nas wszystkich." "Nie mam nic poza wsparciem i miłością kierowaną do wszystkich naszych zawodników, którzy kiedykolwiek dla nas grali. Mam nadzieję, że zobaczymy się w najbliższych latach oraz odniosą oni sukcesy w innych drużynach." W tym momencie pozostaje niejasne, czy zawodnicy zostaną zwolnieni ze swoich kontraktów, czy przeniesieni do innych organizacji. Drużyna z Ameryki Północnej wciąż nie wie, kto wystąpi jako piąty zawodnik w rozgrywkach Pro League. Były zawodnik CLG Ricardo "Rickeh" Mulholland został początkowo wykluczony, ze względu na zgłoszenie go przez organizację po upływie wyznaczonego terminu, ale w porozumieniu z Dust2.us, zespół przesłał do WESA wniosek o uznanie nagłego transferu, co pozwoli Australijczykowi wziąć udział w zawodach od 9-10. maja. Skład Splyce prezentuje się następująco: Taylor "Drone" Johnson Stephen "reltuC" Cutler David "DAVEY" Stafford Kory "SEMPHIS" Friesen Zack "XotiC" Elshani Zachary "Eley" Stauffer (trener) Źródło: hltv.org
  2. DR tak samo jak JB generuje spore zyski i faktycznie warto w pierwszej kolejności inwestować w te Serwery. Z JB jest tylko jeden, ogromny problem - tam tworzy się największa patologia i nie ukrywajmy, że musiałby się znaleźć naprawdę ogarnięty Opiekun, który stworzy znającą zasady ekipę Adminów, bo inaczej długo to tak nie pociągnie. Maszyna z dobrym zabezpieczeniem jak najbardziej na tak, a drobna reklama w social mediach nie jest zła - jeśli ktoś wie jak prowadzić FP, rzuci czasami jakimś ciekawym linkiem, czy głupim memem, to ma to jednak spory zasięg i z automatu ludzie zapoznają się z pozostałymi informacjami, a nawet przy skromnej ilości Serwerów może to zrobić różnicę. Mod Predator czy H&S to są mody na tydzień czasu, później ludzikom się znudzi. Za to chętnie zobaczyłabym GunGame`a (max 16 slotów) i nawet sama w nielicznych wolnych chwilach wróciłabym do CSa, żeby się pobawić Nawet mogę co miesiąc dorzucać się do niego, żaden problem, a Wyścig Zbrojeń jest fajną rozgrzewką obok DM.
  3. Uczyć? Od Ciebie? No nie bardzo xD Tak trochę No cóż, jdm jest jednym z głównych kandydatów i większość na niego obstawia, więc może to być tylko kwestia czasu, gdy dołączy do C9. Tak czy inaczej jestem ciekawa ponownej współpracy TACO i reszty drużyny z zews`em - według mnie pod jego "dowództwem" SK - wtedy jeszcze jako Luminosity - miała jeden ze swoich lepszych okresów gry. W sumie zawsze lubiłam amerykańską i brazylijską scenę CS`a
  4. Epitacio "TACO" de Melo zastąpił Lucas`a "steel" Lopes`a w aktywnym składzie Liquid, o czym organizacja poinformowała za pośrednictwem mediów społecznościowych. Epitacio "TACO" de Melo pozostawał bez drużyny od końca marca, kiedy to opuścił skład SK. Powodem tej zmiany były słabe wyniki osiągane przez zespół, co wprowadzało burzliwą atmosferę wśród zawodników, a próby poprawy sytuacji nie dawały rezultatów. Po otrzymaniu wielu różnych ofert z drużyn europejskich, amerykańskich i brazylijskich, 23-letni zawodnik postanowił pozostać w Kalifornii i kontynuować swoją karierę w Liquid. Lucas "steel" Lopes opuścił skład Liquid po 5 miesiącach wspólnej gry, podczas których odnieśli swoje pierwsze w zwycięstwo w cs_summit 2, a także zdobyli 3. miejsce podczas StarSeries oraz 3-4. miejsce podczas IEM Katowice. Z oświadczenia wydanego przez Liquid wynika, że zawodnik Immortals poprosił o ustąpienie z aktywnego składu team`a "z powodów osobistych i zawodowych". "Możliwość dołączenia do najlepszej amerykańskiej organizacji, posiadającej najlepszą amerykańską drużynę CS:GO to dla mnie wielka szansa" napisał TACO w swoim oświadczeniu. "Ci kolesie są niezwykle utalentowani i wierzę, że mam to, czego potrzebują, aby zacząć wygrywać turnieje. Wizja ponownej pracy z zews sprawiła, że moja decyzja była niezwykle łatwa i jestem pewien, że wybrałem odpowiednie miejsce. Nie mogę się doczekać, aby wnieść do zespołu swoje doświadczenie, by zacząć ćwiczyć i pomóc im we wszystkim, czego potrzebują do stania się drużyną numer 1 na świecie." Ten ruch oznacza drugą zmianę w północnoamerykańskiej drużynie w przeciągu ostatnich 2 miesięcy. Na początku lutego Liquid zastąpiło Josh`a "jdm64" Marzano Keith`em "NAF" Markovic`em, który natychmiast stał się gwiazdą zespołu. TACO został dodany do składu zespołu na rozgrywki ECS i Pro League, dzięki czemu będzie mógł od natychmiast dołączyć do rozgrywek. Niedługo Brazylijczyk będzie miał okazję pokazać się na swoim pierwszym LAN-ie w nowych barwach, czyli DreamHack Masters Marseille. Obecny skład Liquid prezentuje się następująco: Jonathan "EliGE" Jablonowski Nick "nitr0" Cannella Russel "Twistzz" Van Dulken Keith "NAF" Markovic Epitacio "TACO" de Melo Wilton "zews" Prado (trener) https://www.youtube.com/watch?v=Hl6x9u2fVps&feature=youtu.be Źródło: hltv.org
  5. Oczywiście, że ja Nie uważam, że te zmiany są niezbędne już teraz, zaraz, od razu, ale nawet tak drobne szczegóły potrafią zaważyć na postrzeganiu całości. Logiczne, że przyznanie komuś totalnie nieznanemu dostępów do FP to głupota xD Tak naprawdę jeden odpał i i całe social media idą się pierdzielić, ale też nie można popadać w paranoję i skrajność w drugą stronę - jeśli osoba jest zaufana czy zwyczajnie ogarnięta, to nawet bez tej wymaganej ilości postów warto dać jej dostępy, jeśli orientuje się o co w tym chodzi. Po prostu te wymagania były zbyt wyśrubowane i na sam początek przy stale rosnącej liczbie Użytkowników mogły zniechęcać na "dzień dobry", a nie o to tutaj chodzi, bo ludzie są potrzebni. Nie samymi Serwerami Sieci żyją tym bardziej w sytuacji, gdy gracze GO zwyczajnie tu nie zaglądają - nie ma potrzeby wrzucania SS, to po co? Ot, mentalność xD P.S. Tak szybko się mnie Kamil nie pozbędziesz- gdzieś muszę wstawiać swoje wypociny z CS:GO n Jeszcze jedno- czy jest jakaś wersja mobilna? Bo na telefonie tragicznie sie przegląda xD
  6. W ostatnich dniach w składzie amerykańskiej drużyny nastąpiło kilka zmian. Pierwsze wzmianki o ewentualnych zmianach pojawiły się po odejściu Epitacio "TACO" de Melo z brazylijskiej organizacji SK Gaming. Wśród osób blisko związanych z organizacją pojawiły się plotki i informacje, jakoby jego miejsce miał zastąpić Jake "Stewie2K" Yip, Josh "jdm64" Marzano pozostający obecnie bez składu lub zawodnik Ninjas in Pyjamas, Richard "Xizt" Landström, który ostatecznie zajął miejsce olofmeister`a w zespole FaZe. W każdej plotce znajduje się ziarnko prawdy - Stewie2K dołączył do brazylijskiego team`u jako tymczasowy piąty zawodnik, o czym organizacja poinformowała w sobotnim oświadczeniu. Oficjalnym powodem przeprowadzonych zmian były niezadowalające wyniki zespołu na początku tego roku, konieczne więc było odświeżenie składu. Na tym jednak nie zakończyły się problemy Cloud9. O wycofaniu się z aktywnego składu drużyny poinformował za pomocą Twittera także Tyler "Skadoodle" Latham, będącym obecnie zawodnikiem z najdłuższym stażem (od kwietnia 2015 roku, kiedy dołączył do C9 wraz z Ryan`em "freakazoid" Abadir`em). Zawodnik zasugerował, że może zrobić sobie przerwę od gry, jednak nie określił, czy dalej pozostanie związany z amerykańską organizacją. Po chwilach niepewności, organizacja poinformowała o przyjęciu do składu byłego zawodnika CLG i TSM, Pujan`a "FNS" Mehta oraz powrocie Skadoodle do aktywnego składu. 24-latek wycofał tymczasowo swoją rezygnację, aż do chwili uzupełnienia podstawowego składu drużyny. Pierwszym egzaminem dla zespołu będzie mecz przeciwko SK podczas wtorkowego spotkania w lidze ECS. Obecny skład Cloud9 prezentuje się następująco: Tarik "tarik" Celik Timothy "autimatic" Ta Will "RUSH" Wierzba Pujan "FNS" Mehta Tyler "Skadoodle" Latham (stand-in) Źródło: hltv.org
  7. Nie byłabym sobą, gdybym na samym początku nie zaczęła się czepiać Do rzeczy. 1. Wymagania na Redaktora FP: -ilość wymaganych postów mogłaby być nieco mniejsza - w końcu Sieć jakby nie patrzeć startuje od nowa, a nawet niektóre osoby w Wyższej mają mniej wypowiedzi, 75 do 100 powinno być okej; praca grupowa też trochę nie pasuje - postów jednak nie wrzuca się grupowo, ewentualnie przy większej liczbie osób w Redakcji FP można dokonać delikatnego podziału (np. konkursy, ogłoszenia, zmiany itp. - w końcu każdy czuje się lepiej w czymś innym), -czas online i staż na Forum - może lepiej zostawić jedno? -no i kwestia reklam w podaniu - niewiele one dają, ale rozumiem, że ma tu chodzić o sprawdzenie motywacji; 25 to jednak trochę za dużo, może czas na zmniejszenie do np. 10? 2. Wymagania na Redaktora: -tutaj dołożyłabym minimalną ilość postów w przedziale od 30 do 50, Użytkownik powinien jednak wcześniej wykazać się znajomością języka w praktyce, bo sama deklaracja niekiedy nie wystarczy, -dodać dyspozycyjność, kreatywność i minimalny staż na Forum (np. miesiąc) do wymagań, W dziale Redakcji na Forum rozdzielić "Wywiady & Artykuły" i zostawić same wywiady, przesuwając drugą część jako "Artykuły i inne treści" bądź ciekawostki - nieco bardziej do siebie pasuje. W dziale CS:GO do zakładki E-sport dodać zakładkę "Turnieje". Przy okazji dla obu tych stref można byłoby przygotować Regulaminy - dla osób w przyszłości opiekujących się tymi działami byłoby to spore ułatwienie. Mogę w tej kwestii pomóc i podrzucić parę pomysłów, bo wcześniej taki Regulamin już pisałam Na razie tak na szybko nie znalazłam nic więcej, jak sobie przypomnę to dopiszę
  8. Ale po co robić taki konkurs, skoro reklamy na forach nic nie dają...? Strata czasu, ten konkurs nie ma sensu.
  9. Proponuję w zapisach dorzucać ludziom po ostrzeżeniu na forum, którzy się zapisali, a nie przyszli i przed konkursem nie zrezygnowali, to zaraz frekwencja się poprawi 8) Do tego mocna reklama na TS + np. własna ikonka na TSie lub ikonka zwycięzcy i jakiś PSC za 2 dyszki, to zbiorą się tłumy W sumie gdyby nie to, że akurat ten weekend odpadał, to na konkursie bym się pojawiła, ale dla Vip'a jednak zajęć nie opuszczę. Permanentny zakaz jest trochę nieracjonalny, bo oprócz 1 z 10 można wprowadzić jakiś quiz, jaką to melodię czy karaoke, nawet wrzucić osoby siedzące na TSie na ten kanał i pewnie samo się rozkręci. Wystarczy trochę inicjatywy 8)
  10. Dzisiaj w nocy został wprowadzony do gry update o numerze 1.35.5.4, który kontynuuje ostatnie zmiany w wersji beta oraz uzupełnia pulę map rezerwowych dodając do niej zmienioną wersję de_inferno. Dzisiejszy update opiera się głównie na wprowadzeniu odświeżonej mapy de_inferno do puli map rezerwowych. Niewykluczone jest, że w niedalekiej przyszłości zastąpi ona jedną z map czynnej służby. Dodatkowe zmiany objęły animację podkładania bomby podczas kucania, a także drobną aktualizację celownika snajperskiego. Poniżej znajdziecie pełną listę zmian: [MAPY] Zmieniona i odświeżona wersja mapy de_inferno jest dostępna w grupie map rezerwowych. Dziękujemy społeczności CS:GO za przesyłane opinie. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij: http://www.counter-strike.net/inferno/ [ROZGRYWKA] Dodano 0,4 sekundowe opóźnienie w przycisku kucania, w celu zredukowania wizualnych błędów podczas spamowania kucaniem w locie. Dodano komendę sv_timebetweenducks. Naprawiono błąd, który powodował, że gracz kucał bez użycia klawisza +duck. Najbardziej zauważalne było to po przejęciu bota. Poprawiono animację podkładania bomby w przypadku, gdy Gracz wcześniej kucał. Naprawiono błąd, który powodował, że rzucone molotowy/granaty zapalające nie wybuchały, gdy znalazły się w rogu półki. Zredukowano efekt obrotu podczas celowania. [XBOX DVR] Dodano informację dla Użytkowników Windows 10 o możliwości wyłączenia opcji DVR, co znacząco poprawia wydajność gry.[iNTERFEJS UŻYTKOWNIKA] Celownik snajperski będzie od teraz znacznie lepiej odwzorowywał aktualną celność. Poprawiono rozmycie celownika. Dodano nową komendę w konsoli cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy (domyślnie 0), która pozwala przywrócić celownik do poprzedniego stanu. [MISC] Dodano nowe komendy dla serwerów społeczności oraz map z warsztatu: -weapon_air_spread_scale (domyślnie 1): komenda pozwala ustawić niższą wartość w celu poprawy dokładności broni w powietrzu. -sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0): ogranicza uzyskaną prędkość do 110% wartości maksymalnej prędkości. -sv_autobunnyhopping (domyślnie 0): przytrzymanie +jump pozwala na wykonanie automatycznego bunnyhop'a. Dodano komendę cl_drawhud_force_radar. Źródło: http://blog.counter-strike.net/index.php/category/updates/
  11. Problem dotyczy kwestii wyświetlania osób w głównym spisie rang. Jeśli ranga nie jest ustawiona jako główna, nie jest wyświetlana w ogólnej liście. Tu na przykładzie Redaktora Fanpage: Niby drobnostka, ale może to być mylące, bo nie pokrywa się z informacjami dotyczącymi liczby wolnych miejsc w rekrutacji No i raczej nikt nowy nie będzie szukał po tematach kto na danej randze "siedzi". Przy okazji, skoro już coś piszę. Według mnie lepiej byłoby przesunąć dział CS:GO nad 1.6. W tym drugim raczej nic się nie dzieje, no i jednak jest mniej popularny, więc takie lekkie pozycjonowanie by się przydało
  12. Eeee, nie. Przyznam, że jest to mega dziwnie napisane, bo chodzi o zmianę skuteczności strzału w trakcie skoku Największą dokładność uzyska strzał oddany w najwyższym punkcie skoku - precyzyjność zmienia się, gdy strzał jest oddany zbyt wcześnie lub zbyt późno. Zmiany w zakładce ze stream'ami też mają konkretne zastosowanie - nie chodzi o kwestię oglądania, a poprawne wyświetlanie top stream'ów z CS:GO z Twitcha. To tak w kwestii doprecyzowania :f
  13. DM ma sens tylko wtedy, gdy pozostałe Serwery są rozkręcone i stoją pełne - sam na siebie jednak nie zarobi. No i tylko 128 tick, bo na 64 to można sobie Serwery Valve odpalić i posłuchać rusków. FFA klasyczne, ale nie lepiej przerobić ten obecny FFA+4FUN, zamiast stawiać kolejny? Szybko da się zapełnić także Only DD2 no i 3-, ewentualnie 4-Maps A co do BH, to jak Kamilek w końcu skończy się pierdzielić z tą bazą, to w miarę szybko da się ogarnąć resztę. Jak nie wyjdą dodatkowe błędy, to max tydzień i będzie wszystko śmigać Paczki, strefy, style i inne takie mam, więc pójdzie z górki.
  14. Specjalnie się zalogowałam, gdy zobaczyłam to podanie. Oczywiście na TAK. Znamy się nie od dziś, wszyscy wiedzą co potrafisz. Ogarnięta mordeczka, zna się na rzeczy, nie ma się nad czym zastanawiać. Hej
  15. "Nie spełniasz wymagań", "nie masz postów", bla bla bla... Lepiej mieć mniej postów, ale sensownych, niż 256576573576 typu "no hej", "elo", "cześć" nabitych w przywitaj się @blaaq ma zapał i mnóstwo chęci do pracy, którego niektórym niekiedy brakuje. Przedstawia mnóstwo propozycji, jest aktywny, posiada doświadczenie i na pewno sobie poradzi. Tylko brać :
×